Poza 1 1

Servicii de Arhivare Documente





    Apel direct:

    0725.915.500

    WhatsApp:

    0725.915.500

    Servicii de Arhivare





      Apel direct:

      0725.915.500

      WhatsApp:

      0725.915.500

      Apreciezi imaginea unui mediu de lucru ordonat, cu dosare si documente asezate intr-un mod eficient, gata pentru a fi accesate in orice moment?

      Suntem constienti ca multe organizatii se confrunta cu provocari similare in ceea ce priveste gestionarea si arhivarea documentelor. Informatiile si documentelor companiilor, create de-a lungul anilor, necesita o pastrare in siguranta, dar nu ar trebui sa incurce fluxul operational al companiilor si sa incarce procesele zilnice. 

      De aceea, preluam noi responsabilitatea documentelor tale!

      Suntem autorizati de M.A.I. si Arhivele Nationale ale Romaniei

      Serviciile noastre

      Arhiva electronica (Scanare)

      Prelucrare Arhivistica

      Legatorie

      Depozitare Arhiva

      Distrugere documente

      E-securearchive

      este un sistem de arhivare destinat companiilor pentru gestionarea eficienta a documentelor si informatiilor digitale.

      • Registratura si Arhivare Conform Legii: arhivarea documentelor tale conform nomenclatorului arhivistic legal si conform cu reglementarile legale din Romania.
      • Management documentelor: include functii pentru definirea nomenclatorului arhivistic si gestionarea intregului ciclu de viata al documentelor, de la creare pana la distrugerea controlata fizic si digital:
        • optiuni pentru a controla cat timp se pastreaza documentele
        • organizeaza arhivele si permite actualizari si stergeri sigure ale documentelor
        • posibilitatea de a verifica cine a accesat sau modificat documentele, asigurand un nivel inalt de securitate si conformitate.
      • Managementul Arhivelor Hibride: poate gestiona atat arhivele fizice (hartie), prin sisteme complexe de localizare a documentelor, cutiilor in depozite si rafturi, cat si cele electronice intr-un mod unitar. Toate tipurile de documente sunt organizate si accesibile din acelasi sistem.
      • Digitalizare si Semnatura Electronica: Platforma integreaza digitalizarea fluxurilor de lucru si utilizarea semnaturilor electronice. Poti semna digital usor si rapid!
      • Incarcarea Documentelor in Regim de Masa: iti permite importul unui numar nelimitat de fisiere, indiferent de formatul sau dimensiunea acestora.
      • Acces Rapid si Usor la Informatii: poti regasi si accesa rapid informatiile centralizate datorita unor instrumente de cautare avansate si intuitive.
      • Securitate Avansata: E-securearchive utilizeaza un sistem sofisticat de securitate care adapteaza protectia in functie de informatiile specifice ale fiecarui document. Aceasta garanteaza ca numai persoanele autorizate au acces la date si documente.
      • Audit si Monitorizare: ofera functionalitati extinse de auditare a tuturor operatiilor efectuate in sistem, asigurand trasabilitate si conformitate.
      • Gestiunea Volumelor Mari de Date: capabil sa ingereze si sa arhiveze loturi mari de date generate de computere, e-securearchive raspunde nevoilor tale de stocare si gestionare a datelor in masa.
      • Model de Date Adaptive pentru Non-IT: beneficiezi de o experienta facila si intuitiva, putand sa gestionezi foarte usor documentele fara sa ai cunostinte tehnice
      • Partajarea Continutului Securizat: permite definirea si gestionarea colectiilor de documente specifice, cu capacitati avansate de partajare atat in interiorul, cat si in afara organizatiei, mentinand guvernanta si controlul informatiilor.
      Group 17@2x

      Alege Servicii de Arhivare si
      Depozitare printr-o Unitate Protejata

      Inainte

      O companie cu ~1000 de angajati care nu are in echipa persoane cu dizabilitati, plateste lunar la stat 120.000 lei.

      Dupa

      Aceeasi companie va plati la stat doar 60.000 de lei, iar de restul poate achizitiona produse sau servicii de la o Unitate Protejata, precum Lemon Box.

      Preluam responsabilitatea documentelor tale!

      Le arhivam si organizam cu un cost redus sau chiar gratuit pentru tine!





        Apel direct:

        0725.915.500

        WhatsApp:

        0725.915.500

        Ce spun Partenerii nostri

        Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
        Logo Flanco 2
        VASI NICOLAE
        HR Manager, Flanco
        Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
        Logo Flanco 2
        VASI NICOLAE
        HR Manager, Flanco
        Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
        Logo Flanco 2
        VASI NICOLAE
        HR Manager, Flanco

        Blog