Arhivare Electronica (Scanare)
- Costurile sunt deduse din impozite!
- Va dam la cheie dosarul pentru fonduri dizabilitati
- ISO pentru managementul informatiei
- Serviciu dedicat companiilor medii si mari
0725.915.500
0725.915.500
Arhivare Electronica pentru documentele tale
Arhivarea electronica, prin scanare, converteste documentele in format digital, optimizand accesul si gestionarea lor, reducand spatiul fizic necesar si consolidand securitatea datelor.
Cresti eficienta si reduci timpul necesar pentru cautarea documentelor fizice.
Protejezi mai usor informatii sensibile prin niveluri ridicate de securitate a datelor.
Suntem autorizati de M.A.I. si Arhivele Nationale ale Romaniei
E-securearchive
este un sistem de arhivare destinat companiilor pentru gestionarea eficienta a documentelor si informatiilor digitale.
- Registratura si Arhivare Conform Legii: arhivarea documentelor tale conform nomenclatorului arhivistic legal si conform cu reglementarile legale din Romania.
- Management documentelor: include functii pentru definirea nomenclatorului arhivistic si gestionarea intregului ciclu de viata al documentelor, de la creare pana la distrugerea controlata fizic si digital:
- optiuni pentru a controla cat timp se pastreaza documentele
- organizeaza arhivele si permite actualizari si stergeri sigure ale documentelor
- posibilitatea de a verifica cine a accesat sau modificat documentele, asigurand un nivel inalt de securitate si conformitate.
- Managementul Arhivelor Hibride: poate gestiona atat arhivele fizice (hartie), prin sisteme complexe de localizare a documentelor, cutiilor in depozite si rafturi, cat si cele electronice intr-un mod unitar. Toate tipurile de documente sunt organizate si accesibile din acelasi sistem.
- Digitalizare si Semnatura Electronica: Platforma integreaza digitalizarea fluxurilor de lucru si utilizarea semnaturilor electronice. Poti semna digital usor si rapid!
- Incarcarea Documentelor in Regim de Masa: iti permite importul unui numar nelimitat de fisiere, indiferent de formatul sau dimensiunea acestora.
- Acces Rapid si Usor la Informatii: poti regasi si accesa rapid informatiile centralizate datorita unor instrumente de cautare avansate si intuitive.
- Securitate Avansata: E-securearchive utilizeaza un sistem sofisticat de securitate care adapteaza protectia in functie de informatiile specifice ale fiecarui document. Aceasta garanteaza ca numai persoanele autorizate au acces la date si documente.
- Audit si Monitorizare: ofera functionalitati extinse de auditare a tuturor operatiilor efectuate in sistem, asigurand trasabilitate si conformitate.
- Gestiunea Volumelor Mari de Date: capabil sa ingereze si sa arhiveze loturi mari de date generate de computere, e-securearchive raspunde nevoilor tale de stocare si gestionare a datelor in masa.
- Model de Date Adaptive pentru Non-IT: beneficiezi de o experienta facila si intuitiva, putand sa gestionezi foarte usor documentele fara sa ai cunostinte tehnice
- Partajarea Continutului Securizat: permite definirea si gestionarea colectiilor de documente specifice, cu capacitati avansate de partajare atat in interiorul, cat si in afara organizatiei, mentinand guvernanta si controlul informatiilor.
Ce inseamna pentru compania ta daca alegi sa lucrezi cu o Unitate Protejata?
O companie cu ~1000 de angajati care nu are in echipa persoane cu dizabilitati, plateste lunar la stat 120.000 lei.
Aceeasi companie va plati la stat doar 60.000 de lei, iar de restul poate achizitiona produse sau servicii de la o Unitate Protejata, precum Lemon Box.
0725.915.500
Preluam responsabilitatea documentelor tale!
Le arhivam si organizam cu un cost redus sau chiar gratuit pentru tine!
0725.915.500
0725.915.500